چرا مسئولین پرسپولیس از شکایت النصر وحشت کردند | مگر تخلفی انجام شده؟

چرا مسئولین پرسپولیس از شکایت النصر وحشت کردند | مگر تخلفی انجام شده؟
کد خبر:8678
5 اکتبر 2020 ساعت [ 8:11 ]
پ

چرا مسئولین پرسپولیس از شکایت النصر وحشت کردند | مگر تخلفی انجام شده؟

در روزهای اخیر بساط تهدید از سمت باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش به سمت رسانه هایی که موضوع شکایت النصر علیه پرسپولیس را پیگیری می کنند شدیدتر شده است که این اتفاق از آن جهت جالب به نظر می رسد که اگر باشگاه پرسپولیس اطمینان دارد که تخلفی صورت نگرفته، پس علت این حجم […]

حراج پائیزه (پرداخت درب منزل)

کنترلر بازی در گوشی

شلوار اسلش 6 جیب

کیف چرمی

در روزهای اخیر بساط تهدید از سمت باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش به سمت رسانه هایی که موضوع شکایت النصر علیه پرسپولیس را پیگیری می کنند شدیدتر شده است که این اتفاق از آن جهت جالب به نظر می رسد که اگر باشگاه پرسپولیس اطمینان دارد که تخلفی صورت نگرفته، پس علت این حجم از استرس و وحشتزدگی چیست؟ در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم که در صورت محکومیت پرسپولیس در پرونده فوق، آیا رسانه ها خیانت کرده اند یا مسئولین پرسپولیس و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش؟

 

 

چرا مسئولین پرسپولیس از شکایت النصر وحشت کردند | مگر تخلفی انجام داده اند؟

از قدیم گفته اند طلا که پاک است چه منتش به خاک است؛ حکایت این روزهای باشگاه پرسپولیس است که اگر تخلفی انجام نداده باشند، نیاز به ایجاد رعب و وحشت در دل هوادارانشان بابت حذف از آسیا ندارند؛ چند کانال تلگرامی که سهل است حتی اسکای اسپورت و بین اسپورت هم اگر در این زمینه قصد حاشیه سازی داشتند، در صورت عدم تخلف مسئولین پرسپولیس در این زمینه نمی توانستند کاری از پیش ببرند و در شرایط فعلی هر چه واکنش باشگاه پرسپولیس به این حواشی بیشتر می شود، به نظر می رسد وحشت آنها از صدور رای به نفع النصر بیشتر شده که به دنبال مقصر ناکامی احتمالی با برچسب خیانت به منافع ملی می گردند.

وظیفه رسانه اطلاعرسانی و جریان آزاد اطلاعات است؛ در بسیاری از رسانه های جهان شاهد این هستیم که رسوایی های مالی و اخلاقی سیاستمداران به دست CNN یا BBC و دیگر شبکه ها افشا می شود و برچسب خیانت به منافع ملی نیز به آنها نخورده است چرا که آنها پیگیر موضوعی بوده اند که در نهایت جاری شدن عدالت بیانجامد و اگر هم به اثبات نرسیده باشد، از اعتماد عمومی به رسانه مذکور کاسته شده است.

 

حال اگر باشگاه پرسپولیس تخلفی انجام نداده که تکلیف مشخص است و نیازی به بیانیه و تهدید و … نبوده و نیست؛ شکایت النصری ها روال اداری خود را طی می کند وبا پاسخ منفی AFC رو به رو می شود و خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی کند اما اگر واقعاً تخلفی رخ داده باشد، چطور ممکن است مسئولین باشگاه پرسپولیس انتظار داشته باشند رسانه ها چشم و گوششان را نسبت به این تخلف ببندند؟ آن هم با شعار منافع ملی !

 

واضح تر بگوئیم؛ جرم همیشه جرم است چه در داخل مرزهای ایران چه در خارج آن. به طور مثال اگر آقای خاوری با میلیاردها پول اختلاس شده از ایران متواری می شود و به کانادا پناهنده می شود، آیا رسانه های داخلی می بایست در این خصوص سکوت کنند تا مبادا حیثیت ایران در جهان خدشه دار شود؟ از نظر قانون همه برابرند و فرد، تیم، نهاد، رسانه و … در برابر قانون مصونیت ندارند.

 

به نظر نگارنده مطلب، بیشتر پرداختن باشگاه پرسپولیس به این موضوع نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه التهاب هواداران این تیم را تا روز صدور رای بیشتر می کند. نظر کارشناسان عربستانی یا چند کانال اینستاگرام و تلگرامی در خصوص این پرونده اصلاً اهمیتی ندارد، آنچه که مهم است نظر AFC و فیفاست که در صورت عدم وجود تخلف، پرسپولیس تبرئه خواهد شد و در صورت محرز شدن تخلف نیز مسئولین پرسپولیس می بایست تبعات آن را بپذیرند و در پشت شعار منافع ملی پنهان نشوند. آیا آنها فراموش کرده اند که جمیع کانال های نزدیک به پرسپولیس در زمان کارلوس کیروش و تضادش با برانکو، جملگی برای شکست ایران مقابل اعراب آرزو می کردند و با مافیای رسانه ای که در اختیار داشتند، به انواع و افسام در کار تیم ملی کارشکنی کردند؟

 

 

یا در موارد دیگر فراموش کرده اند که رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش با انواع و اقسام روش ها و توجیهات مانع از بازگشت استراماچونی به تیم رقیب شدند و این در حالیست که شما در حال پرداخت دلاری به دروازه بان کروات و نیمکت نشین خود هستید؟ آیا خبر ندارید از داخل ایران به تیم الشرطه راپورت داده بودند که کارت بازی داریوش شجاعیان توسط فدراسیون فوتبال صادر نشده است و اصولاً آیا استقلال نماینده ایران نبود که فدراسیون فوتبال با آن موضع سخت گیرانه مانع از ثبت قراردادش و بازی اش برای استقلال شد؟ آیا سپاهان نماینده ایران نبود که باشگاه پرسپولیس از اعلام دو کارته بودن رحمان احمدی به سپاهان خودداری کرد تا زمینه حذف سپاهان از آسیا به خاطر بازی غیرقانونی رحمان احمدی مهیا شود؟

 

نمایشگر ویدیو

 

توصیه آخر به دوستان در باشگاه پرسپولیس اینکه نگران نباشید؛ اگر تخلفی صورت نگرفته باشد، تبرئه خواهید شد و اگر واقعاً تخلفی رخ داده باشد، تخلف مذکور خیانت به منافع ملی محسوب می شود نه رسانه هایی که تخلف را گزارش داده اند؛ چرا که در صورت اثبات تخلف، فدراسیون فوتبال نیز در این تخلف سهیم خواهد بود که تبعات بدی برای کلیت فوتبال ایران خواهد داشت و دود زرنگی یا ناشی گری آقایان به چشم کلیت فوتبال ایران می رود نه فقط باشگاه پرسپولیس.

پی نوشت: در صورت محکومیت پرسپولیس در این پرونده، مسئولیت این که دوستان به جای پرداخت طلب برانکو و جلوگیری از هرگونه حاشیه ای به سراغ تقویت تیم خود رفتند، بر عهده مدیریت باشگاه است که این تصمیم را گرفت نه رسانه ها که متاسفانه دوستان در تلاش هستند تا از حالا زمینه سازی صدور رای احتمالی را کرده و رسانه ها را به عنوان مقصر و وطن فروش معرفی کنند و این در حالیست که خائن واقعی همان هایی هستند که با تصمیم خود، این بحران احتمالی را به وجود آورده اند. هنوز هیچ قطعیتی در خصوص سرنوشت شکایت النصر وجود ندارد اما بیانیه های سریالی باشگاه پرسپولیس به مثابه این است که قتلی رخ داده و آنها از شاهدان

اخبار مرتبط

مجوز حضور تماشاگران در دیدار نساجی - پرسپولیس صادر شد

بیژن طاهری: دوست داریم در حذفی از پرسپولیس انتقام بگیریم

فنونی‌زاده: پرسپولیس سعی کند هر ۳ بازی بعدی را ببرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha